poniedziałek, 3 grudnia 2012

Libster Award:D

Hej! ;*
Nie spodziewałam się że zostanę nominowana!
Dziękuje bardzo<3

1.Jak długo blogujesz?
Już sprawdzam...;D
Od 15 listopada, oczywiście tego roku.

2. Ile masz lat?
Juz za kilka miesięcy będzie 14;)
Wiem, wiem młoda,ale rozgarnięta jak na swój wiek:D

3.Wolisz psy czy koty?
Zdecydowanie pieski♥

4.Wolisz czytać czy oglądać Tv?
To zależy...jeśli jest ciekawa książka wybrałabym czytanie;) Ale jeśli nie mam nic do roboty, to oczywiście zasiadam przed telewizorem.

5. Od kiedy lubisz One Direction?
Od kiedy moja przyjaciółka zrobiła mi pranie mózgu:D
Czyli jakies 5-8 miesięcy:)

7.Jaki masz model telefonu?
Samsung:D

8.Używasz kosmetyków?
Tylko tuszu;) Nie przepadam się malowac, stawiam na naaturalność;)

9.Najlepszy przedmiot w szkole?
Hmm..Biologia i Wf :D

10. Najgorszy przedmiot w szkole?
Fizyka i Niemiecki a no i Geografia

11. Wolisz chodzic w włosach rozpuszczonych czy spiętych?
Wygodniej mi jest w spietych, ale na codzień chodze w rozpuszczonych:)

Jeszcze raz bardzo dziękuje! :)
http://www.blogger.com/profile/08441240446024796624

1 komentarz:

  1. ill-change-my-mind.blogspot.com
    Opowiadanie o 1D, zapraszam serdecznie
    + dodaję się do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń